pátek 11. srpna 2017

CHORVATSKO 2017

Ahoj :)

Po měsíci jsem se konečně dostala k tomu, abych prohrabala fotky, které jsem vyfotila na dovolené a maličko je upravila. Pár z nich jsem vybrala sem do článku.
Předem upozorňuju, že nejsem žádná profesionální fotografka s nejlepším vybavením, tak na to prosím berte ohled :)

Pokud by to někoho zajímalo, byly jsme v městečku Primošten. Některé fotky jsou z města Šibenik, kde jsme byly na výletě.
























Snad, se vám fotky alespoň trochu líbily :) 



5 komentářů:

  1. Krásné fotky. V Chorvatsku jsem byla...dávno. Letos jsme zamířili směr Kanárské ostrovy, dnes mi vyjde článek. Mrkni se.
    Www.siraelxy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné fotky! :) moc se mi líbí. V Chorvatsku jsem byla jednou a to už je hodně dávno. Nějak mě to nelákalo tam znovu jet, ale z tvých fotek to vypadá, že je tam vážně krásně! :)
    Jinak na tvůj blog jsem narazila až teď a moc se mi líbí. Celkově design, fotky .. :) jdu se mrknout po dalších článcích :)
    Měj se hezky! :) https://essdeesthoughts.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky...Chorvatsko mám moc ráda a doufám, že se tam zase brzy podívám:-). Zažila jsem tam spousty krásných prázdnin, zhruba ve tvém věku <3.

    Měj se krásně, moc se mi tvůj blog líbí, tak dávám odběr:-)

    Papa ByGabra

    http://www.bygabra.cz/

    OdpovědětVymazat