úterý 4. července 2017

PRÁZDNINY 2017 - Plány a cíle


Ahoj :) 
Aniž bych si toho nějak všimla, začaly nám prázdniny. Já je chci tento rok pojmout trochu jinak. Nikdy jsem nějak moc plánů neměla a většinou jsem se jen válela u notebooku a čekala co přijde. Letos mám ale poměrně dost plánů (kromě těch nevyhnutelných jako je dovolená s rodiči a povinná týdenní praxe). Tak se na ně pojďme podívat.





ZLEPŠIT SE VE FOCENÍ
- Chtěla bych se trochu víc seznámit s nastavením mé zrcadlovky, protože znám zatím jen základy.


CHODIT VÍCE VEN A NA AKCE
- Většinou bývám hodně zalezlá doma, částečně kvůli horku a možná taky kvůli neschopnosti našeho "kolektivu" se na něčem pořádně domluvit. Tento rok se ale pokusím udělat všechno proto, aby to vyšlo. Jak s lidmi z bývalé třídy, tak se současnými spolužačkami.

KONEČNĚ SE OPÁLIT
- Možná vám teď budu připadat divná, ale slunce nemám moc v lásce. Velkou většinu času trávím spíše ve stínu a tak pak vypadá i můj odstín pokožky. Doufám v to, že to nějak přežiju a konečně se opálím (a pokud možno nespálím).

ŠETŘIT NA NOVÝ TELEFON
- Fajn, tento bod se s tím druhým vylučuje, ale pokusím se to nějak skloubit dohromady. Můj tříletý iPhone 4S už není tak úplně v kondici, proto bych si chtěla pořídit nový. Nejradši bych šla znovu do Apple, ale rozhodla jsem se, že víc jak 5-6 tisíc za telefon nedám. Máte nějaký tip?

ZAČÍT ZASE CVIČIT A TANCOVAT
- OK, léto asi možná není tím nejvhodnějším obdobím, protože se potíte a to se ani nemusíte hýbat. Cvičila jsem na zpevnění svalů a pak jsem nějak přestala. Celkem mě to bavilo, tak bych se k tomu chtěla zase vrátit, když budu mít teď hodně času. A k tomu tančení.. tančila jsem doma podle pár kanálů na youtube ( např. Saskia's Dansschool). Na základce jsme podle nich tančili skoro všechny holky ze třídy a neskutečně mě to bavilo, tak snad zase začnu.

VRÁTIT SE K BLOGOVÁNÍ
- Kolikrát už jsem to slibovala? Já vím, mockrát. Ale teď budu mít konečně víc času a vypadá to slibně i s náladou. Pokusím se o toho zase dostat a mám už pár nápadů na články, tak držte palce.

No a to je vše. Jak se znám, tak toho zase polovinu nesplním, ale slibuju, že se budu snažit.

A CO VAŠE PLÁNY NA LÉTO?

3 komentáře:

  1. Mám v plánu udělat si do podzimu řidičák, v srpnu jet do Bulharska a snad ještě spoustu dalších akcí :D a hlavně více rozjet blog a možná i Youtube :) máš sympatický blog, ať se ti v plnění cílů daří :)

    http://ladylenna.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Máme pár podobných cílů :D taky bych potřebovala našetřit nějaké ty peníze na telefon, protože ten můj už přestal nabíjet a mám teď půjčený od kamarádky. Nechci si na rychlo kupovat něco uplně levného s nízkou kvalitou jen proto,abych měla nějaký telefon. Radši si počkám a pak bych také ráda šla do Applu :) Jinak ohledně blogování.. Znám to moc dobře, pořád si říkám, že už na to nebudu kašlat a vážně se tomu budu věnovat.. a ejhle, dva měsíce jsem nevydala žádný článek :D ale teď jsem se do toho docela ponořila a dnes vyjde nový článek a budu ráda, když se mrkneš :) https://essdeesthoughts.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat