pondělí 2. ledna 2017

Co jsem dostala k Vánocům 2016?

Ahoj :) Po delší době jsem zpět. Tento článek jsem plánovala vydat už trochu dřív, ale hned po svátcích jsem onemocněla, tudíž na blog nebyla vůbec nálada. Teď už ale k článku.

Stromeček v mém pokoji, protože stromek v obýváku nemám vyfocený na šířku

Jako všichni musím říct, že se nechci ničím vytahovat apod.
Začnu oblečením. Ponožky jsou základ, dál legíny (zpíš pod sukně nebo šaty), svetr v úžasné barvě a krásně teploučké bačkůrky.


Dále doplňky. Maličká kabelka přes rameno, třpytivé pásky (plánuju je nosit k jednoduchým šatům na oživení) a celkem dost krásných náušnic a dva náhrdelníky.



A potom nádherný přívěsek na Pandoru, který jsem si moc přála. Je fajn, že je oboustranný, tudíž si můžete vybrat z jaké strany ho budete nosit, i když se sem tam přetočí.


Pak kosmetika. Set od Yves Rocher (babička vždycky naděluje od této značky), tělový sprej od VS, laky na nehty a balzámy na rty.

Potom svíčky a blbůstky, kterých si také moc vážím.


No a nakonec věci, pro které jsem nenašla kategorii. A to podložka na cvičení, termohrnek (který jsem bohužel musela vyhodit dát pryč, protože mi čaj tekl pod ten horní plast doteď doma nevíme jak a nešlo ho odtud vylít), pak obrovský hrnek s horkou čokoládou a nakonec kulma, kterou jsem si moc přála.



A CO VY? DOSTALI JSTE TO, CO JSTE SI PŘÁLI?

2 komentáře:

  1. Moc se mi líbí ty bačkůrky, jelikož je mi pořád zima určitě bych je využila :D jinak přívěsek na Pandoru je opravdu pěkný. Já jsem ani nevěděla co si mám přát, na to, co bych si přála jsem přišla vcelku pozdě :D Ale se svými dárky jsem moc spokojená :)

    http://life-by-marie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Máš v pokojíčku nádherný stromeček. :)
    Ty svíčky vypadají úchvatně, snad navodí inspirativní náladu. A přívěse k pandoře je famózní - nádherný citát.
    Já k Vánocům dostala přesně takové maličkosti, jaké jsem si přála. I víc. Hlavně už se držím názoru, že o svátcích má být člověk s rodinou.

    OdpovědětVymazat